Inlägg: 1729724
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MoDo, MoDo - Skellefteå Tis 23 å tors 25/2 19:00
{5647}: Ja, du ser? En massa om och men. Hade den där utvisningen aldrig hänt. Tänk om Welch hade gjort si i stället för så, osv.
Faktum är att Modo är i det tabelläge man förtjänar. Det spelar ingen roll hur duktig man är då och då.
Punkt slut.
Faktum är att Modo är i det tabelläge man förtjänar. Det spelar ingen roll hur duktig man är då och då.
Punkt slut.
+ 10
Sv: Skellefteå - MoDo, MoDo - Skellefteå Tis 23 å tors 25/2 19:00
{5647}:
Vad skönt och höra, såg inte matchen.
Om jag förstår dig rätt så kan vi matcha ett av Sveriges bästa lag om vi bara får bort onödiga utv och lyfter vårt PP/BP.....
Vad skönt och höra, såg inte matchen.
Om jag förstår dig rätt så kan vi matcha ett av Sveriges bästa lag om vi bara får bort onödiga utv och lyfter vårt PP/BP.....
+ 6
Sv: Skellefteå - MoDo, MoDo - Skellefteå Tis 23 å tors 25/2 19:00
{5647}: Tycker att saik är bra nog för att klara av att vinna utan domarhjälp. De kom undan tre solklara utvisningar i första perioden, i sista perioden kring den 12-13:e spelminuten fick saik-spelaren som hoppade in pucken direkt och den han bytte med hann ej ut från rinken, solklar utvisning. Har sett det i fler matcher mot andra lag där jag tycker saik har domarna med sig. Djuse och Welch blir lite av syndabockar ikväll.
+ 1
Sv: Skellefteå - MoDo, MoDo - Skellefteå Tis 23 å tors 25/2 19:00
Man undrar hur AJ tacklar Noah Welch idiotiska utvisningar han drar på sig, något måste ske.
Det sjuka är att nästan alla utvisningar är tokiga också. Djuse hade kunnat ta hem istället för att chansa kvar på blå, så Welch sluppit haka. Kwiatkowski hade inte behövt klubban mellan benen. Torp hade - förutsatt att han nu skrek på domarna - inte behövt gnälla på domarna trots det giganstiska misstaget och givetvis borde Noah slutat gruffet tidigare. Det är ju inte en enda utvisning för att freda det egna målet mot en målchans. Inte en!