+ 10
Inlägg: 1729754
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MoDo, MoDo - Skellefteå Tis 23 å tors 25/2 19:00
hubbenorlen: Men vänta här nu.
Du skrev att det var klasskillnad. Jag svarade med att det inte var klasskillnad i spel fem mot fem. Istället för att svara på det drar du upp tabelläget.
Seriöst. Vad har det med en match att göra? Jag vet att vi kan sägas förtjäna ligga där vi ligger, men vad i hela friden har det med spel fem mot fem i en enda match att göra???
Jag hade hoppats på någon argumentation kring gårdagens match i och med att det var den och bara den som diskuterades.
Är det bara korkade människor som skriver här?
Du skrev att det var klasskillnad. Jag svarade med att det inte var klasskillnad i spel fem mot fem. Istället för att svara på det drar du upp tabelläget.
Seriöst. Vad har det med en match att göra? Jag vet att vi kan sägas förtjäna ligga där vi ligger, men vad i hela friden har det med spel fem mot fem i en enda match att göra???
Jag hade hoppats på någon argumentation kring gårdagens match i och med att det var den och bara den som diskuterades.
Är det bara korkade människor som skriver här?
Faktum är att Modo är i det tabelläge man förtjänar. Det spelar ingen roll hur duktig man är då och då.
Punkt slut.