1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507863 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1729878

Sv: Skellefteå - MoDo, MoDo - Skellefteå Tis 23 å tors 25/2 19:00
{7633}: Jag har faktiskt stått i ett bås där spelare skrikit på en medspelare eller bara svurit för denne varit förbannad (över situationen och inte över domaren), men där domaren trott att det var mot honom. Tyvärr fler än en gång, för domare verkar rätt känsliga över kritik...

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå - MoDo, MoDo - Skellefteå Tis 23 å tors 25/2 19:00
{5647}: Nöjer mig med att AJ och jag delar samma åsikt. "Han ska hålla käften och spela hockey ,snacka med domarna det gör jag".

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB