Sv: Skellefteå - MoDo, MoDo - Skellefteå Tis 23 å tors 25/2 19:00
{5647}: Nöjer mig med att AJ och jag delar samma åsikt. "Han ska hålla käften och spela hockey ,snacka med domarna det gör jag".