Steken84: Ajaj Bjurö, där var han riktigt osäker. Snacka om att överarbeta.
Inlägg: 1731303
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - MoDo, TISDAG 1 MARS 19:00, HOVET
{7639}: Hej babberiba! Är alla fortfarande lika lugna inför kommande kval?
Sv: Djurgården - MoDo, TISDAG 1 MARS 19:00, HOVET
{7639}: reideborn har varit rätt bra på slutet. Bjurö fumlar in två puckar. Kör reideborn resten nu!!! Bygg hans självförtroende.