{7639}: reideborn har varit rätt bra på slutet. Bjurö fumlar in två puckar. Kör reideborn resten nu!!! Bygg hans självförtroende.
Inlägg: 1731307
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - MoDo, TISDAG 1 MARS 19:00, HOVET
{5647}: Herregud vad enkelt det går för DIF, se och lär Modoiter!
+ 1
Sv: Djurgården - MoDo, TISDAG 1 MARS 19:00, HOVET
{5647}: Den sista kan man väl inte klaga på, skoj att ha backar som skjuter sådär-
Sv: Djurgården - MoDo, TISDAG 1 MARS 19:00, HOVET
{5647}: Vi spelar omgång 49 nu, men vi har inte bestämt oss än vilken som är 1:a målvakt, det säger allt
Sv: Djurgården - MoDo, TISDAG 1 MARS 19:00, HOVET
{5647}:
Fan, ge mig utrustningen, jag kan stå gratis.
Fan, ge mig utrustningen, jag kan stå gratis.
+ 1