+ 2
Inlägg: 1731323
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - MoDo, TISDAG 1 MARS 19:00, HOVET
Sawchuk: tröstar mig genom att byta till AIKs match jag hade parallellt. Sämre tempo, uselt spel och en gäspning mot modos match. Fast kastar våra målvakter in puckarna sådär lär de göra många mål på icings.
Jo, den sista kan man också klaga på. Dom åker in och skjuter uppvärmningsskott som får gå in...