{5647}: Den sista kan man väl inte klaga på, skoj att ha backar som skjuter sådär-
Inlägg: 1731314
Svarskommentarer
Sv: Djurgården - MoDo, TISDAG 1 MARS 19:00, HOVET
{7639}:
Jo, den sista kan man också klaga på. Dom åker in och skjuter uppvärmningsskott som får gå in...
Jo, den sista kan man också klaga på. Dom åker in och skjuter uppvärmningsskott som får gå in...
+ 2