{5647}: Misstag, det var något Leksand bjöd friskt på. 4-1 målet var väl en riktig markeringsmiss som hette duga. Nä, det spelades ingen propaganda hockey direkt.
Inlägg: 1731887
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sven Tuta: Bytte tyvärr och såg den engelska fotbollen inför den tredje perioden. Hann bara se Oskarshamn ta över tillställningen, men kunde inte drömma om att Leksand skulle falla ihop så kapitalt som de verkar ha gjort.
Nu har båda de stora favoriterna AIK och Leksand gjort riktiga skitmatcher. Vänder det för dem?
Nu har båda de stora favoriterna AIK och Leksand gjort riktiga skitmatcher. Vänder det för dem?