Inlägg: 1731918
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Perra skyllde på att backarna "blev trötta"!!. Nä, det var inget skönlir, mkt misstag från Leksands sida. Målvakten var väl till och med sämre än Bjurö var mot DIF. Rögle tog en poäng så nu är det väl definitivt säkert att blir det kval (har väl själv trott det en längre tid). Intressant att se om råttorna kan vinna två raka hemma, tappar dom en match nu så blir det svårt för dom. Det är väl bara TIF som inte underpresterat av topplagen (i viss mån också Oskarshamn), har AIK och Leksand fått lite kvaldarr i byxorna?
Nu har båda de stora favoriterna AIK och Leksand gjort riktiga skitmatcher. Vänder det för dem?