Inlägg: 1736623
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Hungern för bucklan finns alltid men nu är det kvart och folk sparar väl på slantarna och sitter hemma. Kvartsfinal 1 för SAIK är vardagsmat och folk kommer senare i slutspelet ska du se.
Hade SAIK inte spelat slutspel på 18 år så hade det garanterat varit mer än 4500 pers igår.
Frågor på det kan du ta i en bubbla till mig för du spammar sönder forumet.
Hade SAIK inte spelat slutspel på 18 år så hade det garanterat varit mer än 4500 pers igår.
Frågor på det kan du ta i en bubbla till mig för du spammar sönder forumet.
+ 5
Varför skulle några års framgångar minska publikintresset, jämfört med att man inte har framgången. Jag förstår att ett år med bättre spel och resultat tillfälligt ökar intresset, men inte varför många års framgångar skulle kväva intresset jämfört med flera år mediokert resultat.