1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507693 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1736624

Sv: Silly season
{5647}: Hungern för bucklan finns alltid men nu är det kvart och folk sparar väl på slantarna och sitter hemma. Kvartsfinal 1 för SAIK är vardagsmat och folk kommer senare i slutspelet ska du se.
Hade SAIK inte spelat slutspel på 18 år så hade det garanterat varit mer än 4500 pers igår.
Frågor på det kan du ta i en bubbla till mig för du spammar sönder forumet.

Svarskommentarer

Sv: Silly season
{7225}: Du må trolla hur du vill, Skellefteå har ändå mindre folk på en slutspelsmatch än snittet för en grundseriematch vilket är pinsamt för laget och staden. Speciellt då siffrorna för grundseriematcherna redan är rätt kassa.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB