+ 5
Inlägg: 1736624
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{7225}: Du må trolla hur du vill, Skellefteå har ändå mindre folk på en slutspelsmatch än snittet för en grundseriematch vilket är pinsamt för laget och staden. Speciellt då siffrorna för grundseriematcherna redan är rätt kassa.
+ 6
Hade SAIK inte spelat slutspel på 18 år så hade det garanterat varit mer än 4500 pers igår.
Frågor på det kan du ta i en bubbla till mig för du spammar sönder forumet.