Inlägg: 1737208
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: Fast såsom Winnipeg tar poäng nu måste alla vara missnöjda. De sjunker som en sten och är hjälplöst sist i sin division
Hur ska skulle det kunna var roligare om Sedinarna stannar i NHL? Jag medger att det verkar osannolikt att de skulle byta ut en tillvaro med en l på 60 miljoner till en med 3 millar. Det är inte alla som som skulle sänka sin lön 20 gånger, kan man gissa
Hur ska skulle det kunna var roligare om Sedinarna stannar i NHL? Jag medger att det verkar osannolikt att de skulle byta ut en tillvaro med en l på 60 miljoner till en med 3 millar. Det är inte alla som som skulle sänka sin lön 20 gånger, kan man gissa
Ingen jättekoll, men vill minnas att jag hört i nån pod(troligen Nhl-timmen) att jets är nöjda med Tobbe, lägre produktion men han har en något defensivare roll iår.
Kul om Sedinarna kom hem men roligare om de stannar i NHL till de är 40 och stiger på Alltime-poängliga....