1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507705 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1737208

Sv: Silly season
hellge:
Ingen jättekoll, men vill minnas att jag hört i nån pod(troligen Nhl-timmen) att jets är nöjda med Tobbe, lägre produktion men han har en något defensivare roll iår.

Kul om Sedinarna kom hem men roligare om de stannar i NHL till de är 40 och stiger på Alltime-poängliga....

Svarskommentarer

Sv: Silly season
Tarasov: Fast såsom Winnipeg tar poäng nu måste alla vara missnöjda. De sjunker som en sten och är hjälplöst sist i sin division

Hur ska skulle det kunna var roligare om Sedinarna stannar i NHL? Jag medger att det verkar osannolikt att de skulle byta ut en tillvaro med en l på 60 miljoner till en med 3 millar. Det är inte alla som som skulle sänka sin lön 20 gånger, kan man gissa

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB