Inlägg: 1737209
Svarskommentarer
Sv: Silly season
hellge:
Winnipeg kanske valt att bygga för framtiden, och gett upp denna säsong.
Roligare att säga att de är topp 50 i alla tiders poängliga, än att de kmr hem o lirar två säs i ES. Det är väl en smaksak, men jag tycker det vore roligare.
Winnipeg kanske valt att bygga för framtiden, och gett upp denna säsong.
Roligare att säga att de är topp 50 i alla tiders poängliga, än att de kmr hem o lirar två säs i ES. Det är väl en smaksak, men jag tycker det vore roligare.
Hur ska skulle det kunna var roligare om Sedinarna stannar i NHL? Jag medger att det verkar osannolikt att de skulle byta ut en tillvaro med en l på 60 miljoner till en med 3 millar. Det är inte alla som som skulle sänka sin lön 20 gånger, kan man gissa