Dundee: Tror inte att det blir tufft, men vi får inte söndagsåka såhär.
Inlägg: 1738200
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
{5647}: Jag blir grymt imponerad om vi lyckas vinna idag. Tycker faktiskt inte det är mycket som talar för oss mer en att det är bara 1 måls övertag. Leksand har bättre tempo i både åkning och powerplay.
Nu fick vi äntligen tryck och då går Leksand bort sig och vi får 1-1. Nu måste vi fortsätta så här och inte drälla med pucken hela tiden.
Nu fick vi äntligen tryck och då går Leksand bort sig och vi får 1-1. Nu måste vi fortsätta så här och inte drälla med pucken hela tiden.