Inlägg: 1738214
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Dundee: Men vad ser du för match? Leksand har haft kanske 3 bra minuter förutom sitt PP. I övrigt har vi dominerat.
Vi har bara förtvivlat svårt att få in pucken. Skönt att Victor satte en till slut. Var ju helt sjukt byte innan med två stolpskott å jävla massa lägen.
Vi har bara förtvivlat svårt att få in pucken. Skönt att Victor satte en till slut. Var ju helt sjukt byte innan med två stolpskott å jävla massa lägen.
+ 1
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Dundee: Ja, det var märkligt nog ritchies kedja som drog igång det.
Jag vore dock ohyggligt förvånad om det inte rinner ifrån nästa period. Leksand ser väldigt trötta ut och vi kan inte fjanta på en period till. Dags att vrida upp tempot, inte bara göra det någon gång då och då.
Leksand har dock fantastiskt tur med domsluten.
Jag vore dock ohyggligt förvånad om det inte rinner ifrån nästa period. Leksand ser väldigt trötta ut och vi kan inte fjanta på en period till. Dags att vrida upp tempot, inte bara göra det någon gång då och då.
Leksand har dock fantastiskt tur med domsluten.
Nu fick vi äntligen tryck och då går Leksand bort sig och vi får 1-1. Nu måste vi fortsätta så här och inte drälla med pucken hela tiden.