Dundee: borde inte domarna ha vitt och blått för att det inte ska finnas någon som helst tvekan? Nu kan man ju tro att de är neutrala.
Inlägg: 1738237
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
{5647}:
Om Modo åker mer skridskor så blir det nog bra med svartvita tröjor...
Mest skridskor vinner.
Om Modo åker mer skridskor så blir det nog bra med svartvita tröjor...
Mest skridskor vinner.
+ 3