+ 3
Inlägg: 1738240
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Sawchuk: Jo, men de vore trevligt om domarna dömde åt bägge håll. Nu kastar sig Leksand i massor av närkamper och får väldigt tveksamma utvisning med sig också.
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Sawchuk: Inte nära samma spel i tredje som perioderna innan. Helt stillastående...
Hoppas vi kan växla upp under förlängningen. Förjäkla onödigt måste jag säga.
Hoppas vi kan växla upp under förlängningen. Förjäkla onödigt måste jag säga.
Om Modo åker mer skridskor så blir det nog bra med svartvita tröjor...
Mest skridskor vinner.