Sawchuk: Jo, men de vore trevligt om domarna dömde åt bägge håll. Nu kastar sig Leksand i massor av närkamper och får väldigt tveksamma utvisning med sig också.
Inlägg: 1738246
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
{5647}: Modo åker på utvisningar men LIF:arna åker inte ut fast de gör samma saker. Tyckte det var så förra matchen också. De vill att matchserien ska bli så lång som möjligt så att de får mer i plånboken.
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
{5647}: Varför bryta en tradition att aldrig vinna tre matcher rad, det står ju ingenting på spel :(
+ 1