Monno: Om detta är sista matchen han gör ( förmodligen) så är det väl härligt att en av de största i Modos historia och SHL främsta målskyttar får avsluta sin elitkarriär att vara målskytt. Vem jag menar, SKRÖDER
Inlägg: 1739752
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Sven Tuta:
Hahaha!
Nu räcker det att man halkar och snubblar för att få en utvisning.
Skickligt domarna!
Hahaha!
Nu räcker det att man halkar och snubblar för att få en utvisning.
Skickligt domarna!