Sven Tuta: Tack för den domarn.
Inlägg: 1739757
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Monno:
Dra åt helvete! Syns tydligt vad man vill med bedömningen! Och sska jävla sopor ska få döma semi!!!
Dra åt helvete! Syns tydligt vad man vill med bedömningen! Och sska jävla sopor ska få döma semi!!!
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Monno:
Det är tragiskt. De hakar och spelar ryggsäckshockey, men får ändå domsluten med sig hela tiden.
Det är tragiskt. De hakar och spelar ryggsäckshockey, men får ändå domsluten med sig hela tiden.