Inlägg: 1739774
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Rytter:
Va i helv!
Då låter vi dem bygga upp fart över hela planen. Man måste ju störa något i alla fall.
Va i helv!
Då låter vi dem bygga upp fart över hela planen. Man måste ju störa något i alla fall.
+ 1
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Rytter: Ja det så blev det!!! Lägg ner PP spela 5 -5
Allsvensan har aldtg vart sämre som John F sa!!
Allsvensan har aldtg vart sämre som John F sa!!
+ 1
Kan vi få se ett vettigt PP nu tack!