+ 1
Inlägg: 1739777
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Robin Ztorken L:
Jaha. Kommer aldrig acceptera utvisningen domarna tog. Vi ska ha ett tillbaka, eller Leksand av med ett. Står 4-4 i min värld.
Jaha. Kommer aldrig acceptera utvisningen domarna tog. Vi ska ha ett tillbaka, eller Leksand av med ett. Står 4-4 i min värld.
Allsvensan har aldtg vart sämre som John F sa!!