+ 2
Inlägg: 1740256
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Tarasov: Nu är det fan inte kul längre...
Hoppas verkligen spelarna lyckas fokusera på sitt idag. För en annan har magen vänt sig lite varje gång man ens tänker hockey.
Hoppas verkligen spelarna lyckas fokusera på sitt idag. För en annan har magen vänt sig lite varje gång man ens tänker hockey.
+ 2
I hemmafavör :);)