+ 2
Inlägg: 1740275
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Monno:
Kommer som sagt att göra mig totalt isolerad. Av med tv:n och telefonen
Sen vid 22:30 får jag smyga upp hockeystats
Tur det finns whisky
Kommer som sagt att göra mig totalt isolerad. Av med tv:n och telefonen
Sen vid 22:30 får jag smyga upp hockeystats
Tur det finns whisky
+ 2
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Ållrajt, det gick ju bra förra gången..så här kommer den igen:
Kom igen nu för böveln! Koncentration och fokus nu. Lycka till!
Kom igen nu för böveln! Koncentration och fokus nu. Lycka till!
+ 1
Hoppas verkligen spelarna lyckas fokusera på sitt idag. För en annan har magen vänt sig lite varje gång man ens tänker hockey.