Ben Perrault: Man kan ju inte missa en av de viktigaste matcherna vi någonsin har gått in i..
Inlägg: 1740289
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
leo: Ja detta är ju viktigaste matchen sen 2011 så...
Bara för helvete dom spelar efter sin egen spelplan och inte följer Leksand i nån raggarhockey!
Den här matchen avgörs mellan AJ och Perra.
Bara för helvete dom spelar efter sin egen spelplan och inte följer Leksand i nån raggarhockey!
Den här matchen avgörs mellan AJ och Perra.
+ 1