+ 1
Inlägg: 1740292
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Monno: Det här är sjukt, man går omkring hemma och det är full fokus inför matchen. Det står: "stör mig ej i både i ögonen och sättet att vara". Förberedelserna påminner om när man själv var aktiv utövare. Så om jag börjar pumpa adrenalin redan nu då kan man undra hur mkt det pumpar det hos spelarna? Ush, hatar det här.
Men, nu finns bara positiva tankar, vi grejar det här.
Men, nu finns bara positiva tankar, vi grejar det här.
+ 1
Bara för helvete dom spelar efter sin egen spelplan och inte följer Leksand i nån raggarhockey!
Den här matchen avgörs mellan AJ och Perra.