ollsod: Jo AJ är ju alltid positiv och det är upplyftande att läsa vad han säger, snacka om att se det positiva i allt.
Inlägg: 1749348
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{7225}: Vilken tränare inom svensk hockey går ut och säger att det ser dåligt ut menar du?
"Ja vi har ju bara 9 killar på kontrakt, å dom är ju rätt medioker så vi hoppas att vi får iaf någon bra spelare som vill skriva på för oss så jag har något att jobba med."
"Ja vi har ju bara 9 killar på kontrakt, å dom är ju rätt medioker så vi hoppas att vi får iaf någon bra spelare som vill skriva på för oss så jag har något att jobba med."
+ 1