+ 1
Inlägg: 1749355
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Monno: Nä, ingen vad jag vet. Men Andreas är ju fantastiskt positiv och ser ljus även i det mörkaste mörker, jag har inte jämfört med någon annan tränare alls.
"Ja vi har ju bara 9 killar på kontrakt, å dom är ju rätt medioker så vi hoppas att vi får iaf någon bra spelare som vill skriva på för oss så jag har något att jobba med."