Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Finland? Du glömmer bort att MoDo har ett rejält försprång vad gäller träning. Läste det i Allehanda...snabba fötter, snabba fötter...Sverige kanske kan vinna OS om man låter spelare från Ö-vik få stora roller.