Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hockey_21: Vem vill inte glömma honom?
Inget fel i kompetensen på Nylander men det var att jättefel att ta in honom och låta han ta en plats för nån man kan få ut mer än en halv säsong av.