Nucky: Laget står sig bra mot andra HA klubbar. Jag tycker många underskattar våran trupp,om vi får in en till toppback till exempel Thomas Pöck så kan vi komma topp tre anser jag. Tror att Farley och Molin blir jokrar.
Inlägg: 1754663
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
modomille: är det realistiskt att hoppas på Pöck?
Har inte koll på var han tillbringat de senaste åren.
Han var ju ruggig senast han var här, dock är han något år äldre nu och bör vara på väg ner.
Har inte koll på var han tillbringat de senaste åren.
Han var ju ruggig senast han var här, dock är han något år äldre nu och bör vara på väg ner.