Inlägg: 1754669
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Nucky: Pöck lägger nog av och flyttar till USA. Lämnar tydligen moderklubben nu efter 3 säsonger. Kanske gamle lagkamraten Susse kan övertala honom...
Sv: Silly Season
Nucky: Relativt orealistiskt, varför skulle han vilja komma och spela i Allsvenskan? Troligare då att han rotat sig på äldre dar och att ni för pulla upp ordentligt med deg för att få hans sigill på ett kontrakt.
+ 1
Har inte koll på var han tillbringat de senaste åren.
Han var ju ruggig senast han var här, dock är han något år äldre nu och bör vara på väg ner.