{5647}: Kom tillbaka med slutresultatet och målgörarna, om du vill.
Inlägg: 1757184
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
hanzon: 2-5 där det sista var i tom kasse. Första gjorde Leman på en lysande assist av Ritchie i pp. Andra gjorde Slovaken en lite billig retur efter Enströms skott. Paris fick väl assist där.
+ 1
Sv: Silly Season
hanzon: 5-2 slutade det. Mål av Leman och Majdan.
Nu tror jag inte Salavat körde fullt. Men nog är det bittert att den här matchen var spelmässigt jämnare än 6 av 7 kvalmatchen i våras.
Kul att det är igång. Men nog är det lite bittert med Hockeyallsvenskan...
Nåväl nåväl.
Kul att Majdan fick göra mål. Tro hur try-outen funkar? Om han gör brak succé på försäsongen, kan typ SAIK knycka honom?
Nu tror jag inte Salavat körde fullt. Men nog är det bittert att den här matchen var spelmässigt jämnare än 6 av 7 kvalmatchen i våras.
Kul att det är igång. Men nog är det lite bittert med Hockeyallsvenskan...
Nåväl nåväl.
Kul att Majdan fick göra mål. Tro hur try-outen funkar? Om han gör brak succé på försäsongen, kan typ SAIK knycka honom?
+ 1
Sv: Silly Season
hanzon: Ser man inte matchen så har man kunnat följa liverapportering på Allehanda.se ;)