+ 1
Inlägg: 1757186
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Monno: Tack för rapporten, jag hoppas Modo sajnar slovaken Majdan, det man sett om han på Youtube så övertygar han.
+ 1
Nu tror jag inte Salavat körde fullt. Men nog är det bittert att den här matchen var spelmässigt jämnare än 6 av 7 kvalmatchen i våras.
Kul att det är igång. Men nog är det lite bittert med Hockeyallsvenskan...
Nåväl nåväl.
Kul att Majdan fick göra mål. Tro hur try-outen funkar? Om han gör brak succé på försäsongen, kan typ SAIK knycka honom?