Inlägg: 1762345
Svarskommentarer
Sv: Modo - Tingsryd 22/9
{5647}:
Ser att vi skjutit 14 skott....har man kommit in på mål eller slängt in från distans?
Edit: såg fel de har skjutit 14 :(:(:(
Ser att vi skjutit 14 skott....har man kommit in på mål eller slängt in från distans?
Edit: såg fel de har skjutit 14 :(:(:(
Sedan är målet kopiöst tur. Killen missar fullständigt skottet så den blir en perfekt passning, men nu djävlar får man börja spela enklare.
Kommentatorn är fullständigt värdelös, liksom modos markeringsspel.