Inlägg: 1762347
Svarskommentarer
Sv: Modo - Tingsryd 22/9
Tarasov: Både och. Anfallsmässigt ser det rätt bra ut. Vi har haft folk framför mål, tagit returer och borde absolut gjort något eller några mål.
Men... I egen zon...
Dels är man åt helvete för aggressiva så vi tappar folk överallt. Dels så är vi alldeles för omständliga med pucken.
Men... I egen zon...
Dels är man åt helvete för aggressiva så vi tappar folk överallt. Dels så är vi alldeles för omständliga med pucken.
Ser att vi skjutit 14 skott....har man kommit in på mål eller slängt in från distans?
Edit: såg fel de har skjutit 14 :(:(:(