Rytter: På något vis känns det ändå som vi kan komma ur detta med poäng. Vilket vore synnerligen oförtjänt.
Inlägg: 1777943
Svarskommentarer
Sv: Modo - Vita Hästen
Monno:
Är faktiskt rätt skeptisk till det, vår chans hade varit att få hålla 3-3 längre.
Tror hästen kommer stänga ner nu, vi har inte varit tillräckligt skärpta idag för orka gå ikapp igen. Faktum var ju att ett turligt 5 mot 3 hjälpte oss ikapp.
Är faktiskt rätt skeptisk till det, vår chans hade varit att få hålla 3-3 längre.
Tror hästen kommer stänga ner nu, vi har inte varit tillräckligt skärpta idag för orka gå ikapp igen. Faktum var ju att ett turligt 5 mot 3 hjälpte oss ikapp.