Inlägg: 1777945
Svarskommentarer
Sv: Modo - Vita Hästen
Rytter: Ja men vi verkar ju ha den där sjuka oförtjänt turen idag lite.
Hästen tränaren låter som han håller på somna. Är det han som gör vara spelare så trötta?
Hästen tränaren låter som han håller på somna. Är det han som gör vara spelare så trötta?
Är faktiskt rätt skeptisk till det, vår chans hade varit att få hålla 3-3 längre.
Tror hästen kommer stänga ner nu, vi har inte varit tillräckligt skärpta idag för orka gå ikapp igen. Faktum var ju att ett turligt 5 mot 3 hjälpte oss ikapp.