Inlägg: 1779076
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Innan dess måste vi ha spelare som kan ta sig an uppgiften.
Bör nog värvas fem, sex stycken nu med tanke på floppar och skador
Bör nog värvas fem, sex stycken nu med tanke på floppar och skador
Tror faktiskt att metod två är den vi får förlita oss på som det ser ut i dagsläget. Så länge man slutar topp 8 har Modo chansen, sen är det bara att hoppas på att vågen tar en i land.