Inlägg: 1779083
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L:
Svårt och svara på hur många som skall värvas, det beror på hur många som kan ta ett kliv framåt. Tycker både Sellgren och Jesper L efter senaste petningen spelat rätt bra. Även om Jesper är lite vek i egen zon så har de två senaste varit bättre, kan se hålla i ta ett steg till osv osv.
Kan se ett värde i att man jobbar och utvecklar det man har, vi gör ju trots allt bra matcher då och då ;)
Svårt och svara på hur många som skall värvas, det beror på hur många som kan ta ett kliv framåt. Tycker både Sellgren och Jesper L efter senaste petningen spelat rätt bra. Även om Jesper är lite vek i egen zon så har de två senaste varit bättre, kan se hålla i ta ett steg till osv osv.
Kan se ett värde i att man jobbar och utvecklar det man har, vi gör ju trots allt bra matcher då och då ;)
+ 1
Bör nog värvas fem, sex stycken nu med tanke på floppar och skador