Inlägg: 1779206
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Steken84: Ser inte matchen, men har förstått att Bjurö står i mål 😠varför?Är inte det att ge det egna laget uppförsbacke när man VET ATT HAN ALDRIG GÖR SÅ ATT LAGET VINNER.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Steken84: Hedman som skulle vara försvarsgeneralen..... vilken missberäkning
90 sek senare är det underläge 3-2 och man blir inte längre förvånad