Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Steken84: Ser inte matchen, men har förstått att Bjurö står i mål 😠varför?Är inte det att ge det egna laget uppförsbacke när man VET ATT HAN ALDRIG GÖR SÅ ATT LAGET VINNER.