+ 1
Inlägg: 1779304
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Håller med ang juniorerna dock kändes ni likvärdiga inför säsongen men i en sämre sits nu!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Här ska grannens grabb spela! Det är en långsiktig process! De kommer inte lämna oss, jag svär! Vi kommer bygga upp något under flera år!
Modo spelar med 9-10 juniorer i varje jävla match och verkar nöjda med det.