Nucky: Här ska grannens grabb spela! Det är en långsiktig process! De kommer inte lämna oss, jag svär! Vi kommer bygga upp något under flera år!
Inlägg: 1779305
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dexter : "Grannens grabb" känns inte tillräcklig intimt för min smak.
Senast säsongen 2018-19 vill jag att MoDo istället kör sloganen "Familjen Vinner". Alla spelare ska ha en brorsa i laget. Alternativt en farsa som tränare, men helst både och förståss.
Laguppställningen
1a Femman:
Bröderna Enström
Tvillingarna Sedin Lill-Werner
2a Femman:
Bröderna Hedman
Bröderna Olofsson Alex Steen
3e Femman:
Bröderna Byström
Tvillingarna Wahlgren Broder-Wahlgren
4e Femman:
Bröderna Westin
Bröderna Öhman Lill-Gradin
Tränarstab: Jens Öhman, Margnus Wernblom, Henrik Gradin, Tony Olofsson, Thomas Steen
Bubblare: Bröderna Kempe, Samuelssons, Horavas, Stefan Öhman, Bröderna Possler
Som ni ser, för symmterins skull, så är John och Anton omskolade till backar. Skröder är undantaget som bekräftar regeln, eftersom han som sig bör fortsätter att spela i varje hemmaderby mot Löven.
Ni kanske också noterar att några av spelarna i andrafemman kan bli komplicerade att värva. Men ta istället de vassaste ur dagens J18/J20 så har ni laget som spelar upp oss i SHL.
Senast säsongen 2018-19 vill jag att MoDo istället kör sloganen "Familjen Vinner". Alla spelare ska ha en brorsa i laget. Alternativt en farsa som tränare, men helst både och förståss.
Laguppställningen
1a Femman:
Bröderna Enström
Tvillingarna Sedin Lill-Werner
2a Femman:
Bröderna Hedman
Bröderna Olofsson Alex Steen
3e Femman:
Bröderna Byström
Tvillingarna Wahlgren Broder-Wahlgren
4e Femman:
Bröderna Westin
Bröderna Öhman Lill-Gradin
Tränarstab: Jens Öhman, Margnus Wernblom, Henrik Gradin, Tony Olofsson, Thomas Steen
Bubblare: Bröderna Kempe, Samuelssons, Horavas, Stefan Öhman, Bröderna Possler
Som ni ser, för symmterins skull, så är John och Anton omskolade till backar. Skröder är undantaget som bekräftar regeln, eftersom han som sig bör fortsätter att spela i varje hemmaderby mot Löven.
Ni kanske också noterar att några av spelarna i andrafemman kan bli komplicerade att värva. Men ta istället de vassaste ur dagens J18/J20 så har ni laget som spelar upp oss i SHL.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dexter : Tror inte de heller är så sugna på att lira i division 1 nästa år ;)
+ 1