Inlägg: 1782780
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Ogie Ogilthorpe: faktum är att Modo till stor del ändrat ditt sätt i vinter. Ambitionen har funnits länge, men nu verkar man kunna genomföra det bättre också. Mer disciplin i juniorlagen, bättre träningar och mer intensitet. Man går vidare i båda årskullarna trots att man ät riktigt unga och man gör det samtidigt som man lånat ut massor av spelare till A-laget.
Skellefteå verkar delvis ha havererat.
Skellefteå verkar delvis ha havererat.
Modo kanske hade råd med sitt synsätt tidigare, men man har det definitivt inte nu.