Inlägg: 1782772
Svarskommentarer
Sv: Silly season
{5647}: Det finns i mitt tycke i alla fall en väsenskild syn på juniorhockeyn i Modo och SAIK. Modo försöker fostra världsstjärnor. SAIK försöker utveckla spelare till sitt A-lag.
Modo kanske hade råd med sitt synsätt tidigare, men man har det definitivt inte nu.
Modo kanske hade råd med sitt synsätt tidigare, men man har det definitivt inte nu.
Sedan kanske man skiter i om man vinner guld eller kommer sig, bara man får så bra utveckling som möjligt.