dempa: FINN bryggeriet från Landskrona har finna ölsorter. Deras Winter Special och California Lager är helt ok.
Inlägg: 1785004
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Härligt att ni håller nivån. Inte nog med att vi har fler sm-guld än lillebror, vi verkar ha betydligt bättre smak när det kommer till dryck också
Här diskuteras det dryck av klass, så här lät det i Timråboken i helgen efter deras seger:
"En 375 Explorer och en 750 Starkvinsglögg...
Blandat...
Då mår man prima ballerina hela dagen"
Ja smaken är som baken tydligen.
Här diskuteras det dryck av klass, så här lät det i Timråboken i helgen efter deras seger:
"En 375 Explorer och en 750 Starkvinsglögg...
Blandat...
Då mår man prima ballerina hela dagen"
Ja smaken är som baken tydligen.
+ 4