+ 4
Inlägg: 1785006
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Konversationen säger, tyvärr, allt om Modo.
Betydligt roligare att diskutera drycker än Modohockey, verkar som Modos dragningskraft som hockeylag är över. Bättre att diskutera öl och Whiskey här.
Betydligt roligare att diskutera drycker än Modohockey, verkar som Modos dragningskraft som hockeylag är över. Bättre att diskutera öl och Whiskey här.
+ 1
Här diskuteras det dryck av klass, så här lät det i Timråboken i helgen efter deras seger:
"En 375 Explorer och en 750 Starkvinsglögg...
Blandat...
Då mår man prima ballerina hela dagen"
Ja smaken är som baken tydligen.