+ 1
Inlägg: 1785007
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Du kan väl titta först vad tråden heter innan du öppnar matluckan
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L:
"verkar som Modos dragningskraft som hockeylag är över"
Du gör verkligen allt för att klaga på modo och tar varje chans. Vad ska man då säga om övriga HA föreningar? Tycker vi drar ganska bra med publik för att ha varit misshandlade i flera år och nyss åkt ur SHL.
Bara för att det finns en bitter person som du så betyder det inte att alla är det.
Sedan är det just denna typer av diskussioner som apropå ingenting tråden är till för.
"verkar som Modos dragningskraft som hockeylag är över"
Du gör verkligen allt för att klaga på modo och tar varje chans. Vad ska man då säga om övriga HA föreningar? Tycker vi drar ganska bra med publik för att ha varit misshandlade i flera år och nyss åkt ur SHL.
Bara för att det finns en bitter person som du så betyder det inte att alla är det.
Sedan är det just denna typer av diskussioner som apropå ingenting tråden är till för.
+ 3
Betydligt roligare att diskutera drycker än Modohockey, verkar som Modos dragningskraft som hockeylag är över. Bättre att diskutera öl och Whiskey här.